Тендер з вибору постачальника логістичних послуг компенсації проїзду учасників табору
UPD: завершено. Громадська організація “Голос Ромні” в межах виконання програми ґранту за підтримки KNH (GA Humanitarian and Emergency Assistance Project) оголошує тендер з вибору постачальника логістичних послуг компенсації проїзду учасників табору.
Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року наша організація постійно займається наданням благодійної допомоги всім вразливим категоріям населення, постраждалим від війни, внутрішньо переміщеним особам.
Для участі у тендері з вибору постачальника логістичних послуг компенсації проїзду учасників табору просимо Вас надати цінову пропозицію або рахунок-фактуру на послуги, які представлені у таблиці.
Назва послуги | Кількість осіб | Кількість днів |
---|---|---|
Послуги компенсації вартості транспортних витрат учасників табору ГК Озеро Віта з 08.07.2024 по 29.07.2024 | 160 | 21 |
Логістична послуга включає:
- забезпечення відшкодування витрат на проїзд учасників до станції Воловець та у зворотному напрямку;
- компенсація автобусних та залізничних квитків (інтерсіті ІІ клас, плацкарт, купе) 30 учасникам, які пройшли відбір для участі в обміні із всієї території України від місця проживання учасника до станції Воловець та у зворотному напрямку.
- надання копій проїзних документів, за якими буде проведено розрахунок учасників заїзду;
- надання копії відомості списку осіб-учасників заїзду, яким буде проведено компенсацію проїзних витрат, з підписами учасників щодо отримання компенсації та копії документів, що засвідчують особу (паспорт, водійські права, службове посвідчення тощо);
- до витрат постачальника логістичної послуги “компенсація проїзду учасників табору” може входити комісія банку, єдиний податок.
Критерії відбору постачальника логістичних послуг:
- наявність реєстраційних документів та відповідність КВЕД
Обов’язкові умови проведення тендерної процедури:
- Термін подачі цінових пропозицій з 24.06.2024 р. до 29.06.2024 р. (включно).
- Цінові пропозиції або рахунки-фактури повинні бути складені деталізовано та українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені п е ч а т к о ю (за наявності) та надіслані в електронному вигляді (y форматі PDF), на електронну адресу: kateryna.haiduk@voiceofromni.com.ua
- Додаткові умови щодо надання послуг проживання учасників табору буде узгоджено з переможцем тендеру.
- Вартість послуг зазначена у ціновій пропозиції або рахунку-фактурі повинна бути зафіксована на загальний об’єм послуг до 31.07.2024.
- Постачальник повинен мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (комерційна пропозиція/рахунок на оплату послуг, реєстраційні документи тощо).
- Якщо учасник тендеру є фізичною особо-підприємцем, просимо надати копії відповідних реєстраційних документів учасника (Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Витягу з реєстру платників єдиного податку), з відповідними КВЕДами для здійснення необхідних послуг.
- Надання рекомендаційних листів, учасниками тендеру – за можливістю.
У разі, якщо Ваша цінова пропозиція на надання послуг проживання учасників табору буде нижча за конкурентів, ми визначимо переможця та підпишемо угоду на закупівлю послуг.
З питань уточнення та консультацій:
Контактна особа: Катерина Гайдук 095-153-16-83