
Тендер на закупівлю товарів для коворкінгів у Запоріжжі та Кривому Розі
Пропозиції просимо подати до 23:00 за к.ч. 21 травня 2025 р.
У межах реалізації проєкту “Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні”, що здійснюється згідно угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування коворкінгів у Запоріжжя та Кривому Розі.
Предмет закупівлі:
Тендер поділений на 4 окремі лоти:
- Меблі — перелік меблів для облаштування коворкінгів (специфікація у додатку).
- Електроніка — набір електротоварів для облаштування коворкінгів (специфікація у додатку).
- Бюті — обладнання для облаштування робочих місць майстринь (специфікація у додатку).
- Відеоспостереження — обладнання для відеоспостереження з установкою (специфікація у додатку).
Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:
- Файл зі списком товарів з детальною специфікацією та фото (допоміжний файл).
- RFQ приклад —приклад правильного заповнення пропозиції. додати
Умови закупівлі:
- Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
- Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
- Усі товари мають бути поставлені в офіси (для лоту RFQ-меблі, RFQ Б’юті та RFQ – відеоспостереження також зібрані та встановлені) організації в містах Запоріжжя та Кривий Ріг за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
- Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
- Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подання пропозицій.
- Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема, доставку до місця призначення, а для меблів, б’юті товарів та відеоспостереження також послуги зі збирання/монтажу за адресою доставки. Вартість доставки та збирання не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
- Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
- Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
- Строк постачання товарів: до 21 дня після укладення договору;
- Умови оплати: 50% передоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
- Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.
Основні вимоги до постачальника:
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
- Наявність відповідних КВЕДів;
- Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів буде перевагою.
Документи, які подає учасник до пропозиції:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії— не більше 45 днів з дати публікації пропозиції.
- Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
- Довідка про відкриття рахунку з Банку.
- Копія установчого документу (статуту) — для юридичних осіб.
- Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
- Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);
Порядок та строки подання пропозицій:
Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу tender@voiceofromni.com.ua із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.
Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.
Пропозиції приймаються до 23:00 за київським часом 21 травня 2025 р. Пропозиції, подані після зазначеного часу, до розгляду не приймаються.
Контактна особа для довідки: Жуков Артем, +38(099)49-09-448, tender@voiceofromni.com.ua. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для коворкінгів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.