Пропозиції просимо подати до 23:00 за к.ч. 21 травня 2025 р.

У межах реалізації проєкту “Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні”, що здійснюється згідно угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування коворкінгів у Запоріжжя та Кривому Розі.

Предмет закупівлі:

Тендер поділений на 4 окремі лоти:

  1. Меблі — перелік меблів для облаштування коворкінгів (специфікація у додатку).
  2. Електроніка — набір електротоварів для облаштування коворкінгів (специфікація у додатку). 
  3. Бюті — обладнання для облаштування робочих місць майстринь (специфікація у додатку).
  4. Відеоспостереження — обладнання для відеоспостереження з установкою (специфікація у додатку).

Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:

  1. Файл зі списком товарів з детальною специфікацією та фото (допоміжний файл).
  2. RFQ приклад —приклад правильного заповнення пропозиції. додати

Умови закупівлі:

  • Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
  • Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
  • Усі товари мають бути поставлені в офіси (для лоту RFQ-меблі,  RFQ Б’юті та RFQ – відеоспостереження також зібрані та встановлені) організації в містах Запоріжжя та Кривий Ріг за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
  • Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
  • Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подання пропозицій.
  • Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема, доставку до місця призначення, а для меблів, б’юті товарів та відеоспостереження також послуги зі збирання/монтажу за адресою доставки. Вартість доставки та збирання не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
  • Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
  • Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
  • Строк постачання товарів: до 21 дня після укладення договору;
  • Умови оплати: 50% передоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
  • Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.

Основні вимоги до постачальника:

  • Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  • Наявність відповідних КВЕДів;
  • Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів буде перевагою.

Документи, які подає учасник до пропозиції:

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії— не більше 45 днів з дати публікації пропозиції.
  • Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
  • Довідка про відкриття рахунку з Банку.
  • Копія установчого документу (статуту) — для юридичних осіб.
  • Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
  • Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);

Порядок та строки подання пропозицій:

Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу tender@voiceofromni.com.ua із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.

Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.

Пропозиції приймаються до 23:00 за київським часом 21 травня 2025 р. Пропозиції, подані після зазначеного часу, до розгляду не приймаються.

Контактна особа для довідки: Жуков Артем, +38(099)49-09-448,  tender@voiceofromni.com.ua. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для коворкінгів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.