
Тендер на закупівлю послуг з ремонту приміщень для діяльності коворкінгів
У межах реалізації проєкту «Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні», що здійснюється згідно з угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю послуг з ремонту приміщень для функціонування коворкінгів у Запоріжжі та Кривому Розі.
Предмет закупівлі:
Тендер поділений на 2 окремі лоти:
- Кривий Ріг – детальний опис робіт у файлі RFQ-Кривий Ріг.
- Запоріжжя – детальний опис робіт у файлі RFQ -Запоріжжя.
Звертаємо увагу, що у файлах RFQ наведено виключно перелік запланованих робіт без детального опису матеріалів (кількості, марок, типів тощо). З метою формування точної та обґрунтованої пропозиції, наполегливо рекомендуємо попередньо здійснити виїзд на об’єкт для огляду приміщення, оцінки обсягів виконання робіт.
Додаткова інформація щодо подання пропозицій:
- Файл RFQ приклад — приклад правильного заповнення пропозиції.
Умови закупівлі:
- Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
- Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
- Усі товари / пслуги мають бути поставлені / виконанні в офісах організації в містах Запоріжжя та Кривий Ріг, за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
- Вартість товару / послуги у пропозиції має бути фіксованою.
- Вартість товару / послуги у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема, закупівлю матеріалів для виконання робіт, доставку до місця призначення. Вартість доставки не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
- Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
- Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
- Строк постачання товарів / послуг: 21 день після укладення договору;
- Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару / послуги або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
- Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів / послуги, що закуповуються по лоту.
Основні вимоги до постачальника:
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
- Наявність відповідних КВЕДів;
- Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.
Документи, які подає учасник до пропозиції:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 45 днів з дати публікації пропозиції.
- Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
- Довідка про відкриття рахунку з Банку.
- Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
- Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);
Порядок та строки подання пропозицій:
Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу tender@voiceofromni.com.ua із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.
Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.
Пропозиції приймаються до 23:00 за Київським часом 15 травня 2025р. Пропозиції подані після зазначеного часу до розгляду не приймаються.
Контактна особа для довідки: Жуков Артем, +38(099)49-09-448, tender@voiceofromni.com.ua. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для коворкінгів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.