
Шукаємо постачальника для формування та доставки наборів гідності
Предмет закупівлі: комплектування, постачання та відгрузка наборів гідності для розповсюдження серед бенефіціарів у містах Кривий Ріг, Запоріжжя та Харків – (доставка за адресою в офіс організації). Загальна кількість наборів по 270 шт, але замовлення наборів буде проводитись по специфікації, що буде додатком до Договору (далі – Товари).
ГО «Об’єднання ромських жінок «Голос Ромні» з метою реалізації проєкту «Посилення доступу та надання послуг для підтримки СРЗ і ГЗН серед жінок і дівчат, які постраждали від конфлікту, у східній та південній Україні», наданого Міністерством закордонних справ Німеччини, запрошує до співпраці постачальника для формування та доставки наборів гідності для своїх бенефіціарів (-ок) у Кривому Розі, Запоріжжі та Харкові.
Набір гідності 270 шт: Перелік набору – RFQ
Дитячий гігієнічний набір 270 шт: Перелік набору- RFQ
Додаткова Інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:
- Пропозиція повинна бути оформлена у відповідній формі RFQ
- Файл RFQ приклад, приклад правильного заповнення пропозиції
Кожен набір повинен бути запакований у закрите непрозоре пакування, що складається з міцного матеріалу (сумки або рюкзаки). Кожне пакування обов’язково повинно містити маркування у вигляді вкладиша, що складається з таких елементів:
- Назва та логотип організації;
- Логотип донора (інформація надається після проведення тендеру) ;
- Назва та призначення набору;
- Строк, на який розрахований цей набір (1 місяць);
- Кількість людей, на яку розрахований набір (індивідуальний/для домогосподарства);
- Термін придатності набору (визначається за найменшим терміном придатності зі складових набору);
- Зазначення, що це є гуманітарна допомога та що він призначений не для продажу;
- Склад набору із зазначенням номенклатури та кількості товарів, з яких складається набір;
- Контактні дані (QR-код, телефон, електронна пошта) для зворотного зв’язку.
Предмети в наборі повинні відповідати Державним стандартам України (ДСТУ) або затвердженим Технічним умовам (ТУ). Постачальник разом із комерційною пропозицією повинен надати достатні гарантії відповідності (санітарно-гігієнічні сертифікати на продукцію, ліцензії, свідоцтва про відповідність санітарно-гігієнічним нормам тощо).
Гігієнічні засоби мають бути, переважно, гіпоалергенними. У випадку наявності у складі алергенів, про це має бути зазначено на заводському пакуванні продукції.
Умови закупівлі:
- Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
- Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
- Усі товари мають бути поставлені в офіси організації в містах Запоріжжя, Кривий Ріг та Харків за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
- Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
- Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подання пропозицій.
- Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема доставку та вигрузку до місця призначення. Вартість доставки не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
- Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
- Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
- Строк постачання товарів: 14 днів після укладення договору;
- Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
- Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.
Основні вимоги до постачальника:
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
- Наявність відповідних КВЕДів;
- Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.
Документи, які подає учасник до пропозиції:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 45 днів з дати публікації пропозиції.
- Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
- Довідка про відкриття рахунку з Банку.
- Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
- Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
- Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);
Порядок та строки подання пропозицій:
Пропозиції надсилати у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу tender@voiceofromni.com.ua із темою листа “Тендерна пропозиція “Закупівля гігієнічних наборів” – назва постачальника”.
Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.
Пропозиції приймаються до 23:00 за Київським часом 20 травня 2025р. Пропозиції подані після зазначеного часу до розгляду не приймаються.
Контактна особа для довідки: Ксенія +380992661590, tender@voiceofromni.com.ua. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру ….– назва постачальника”.