Пропозиції приймаємо до 23:00 за київським часом до 5 листопада 2025 р. Пропозиції, подані після зазначеного часу, до розгляду не приймаються.

У межах реалізації проєкту «Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні», що здійснюється згідно з угодою про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО «Об’єднання ромських жінок «Голос Ромні»» за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист («Грант»), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування жіночого простору та соціальних бюті-коворкінгів у Запоріжжі, Кривому Розі та Харкові.

Предмет закупівлі:

Тендер поділений на 4 окремі лоти:

Лот 1 – електроніка для соціальних бюті-коворкінгів (специфікація у додатку) – файл RFQ -електроніка_коворкінг.

Лот 2 – меблі для соціальних бюті-коворкінгів (специфікація у додатку) – файл RFQ – меблі.

Лот 3 – бюті-товари (обладнання) для соціальних бюті-коворкінгів (специфікація у додатку) – файл RFQ – бюті-товари.

Лот 4 – електроніка для жіночих просторів (специфікація у додатку) – файл RFQ – електроніка_жіночий простір.

Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:

Файл RFQ приклад — приклад правильного заповнення пропозиції.

Умови закупівлі:

  • Учасник може подавати пропозицію на один або кілька лотів. Пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо — окремим електронним листом, який містить заповнену форму RFQ за відповідним лотом. У разі подання пропозицій за кількома лотами повний пакет підтверджуючих документів (реєстраційні, кваліфікаційні тощо) може бути поданий один раз — у складі першого листа.
  • Усі товари мають бути поставлені та зібрані (меблі) в офіси організацій у містах Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
  • Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
  • Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подання пропозицій.
  • Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема доставку до місця призначення, а для меблів та бюті-товарів також послуги зі збирання/монтажу за адресою доставки. Вартість доставки та збирання не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
  • Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
  • Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
  • Строк постачання товарів: до 21 дня після укладення договору.
  • Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
  • Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.

Основні вимоги до постачальника:

  • Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  • Наявність відповідних КВЕДів;
  • Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.

Документи, які подає учасник до пропозиції:

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 180 днів з дати публікації пропозиції.
  • Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
  • Довідка про відкриття рахунку з Банку.
  • Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
  • Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
  • Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності будуть перевагою);

Порядок та строки подання пропозицій:

Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу tender@voiceofromni.com.ua із темою листа “Тендерна пропозиція для просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.

Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.

Пропозиції приймаємо до 23:00 за київським часом до 5 листопада 2025 р. Пропозиції, подані після зазначеного часу, до розгляду не приймаються.

Контактна особа для довідки: Жуков Артем, +38(099)49-09-448,  tender@voiceofromni.com.ua. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для просторів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.